Test

Wednesday, June 19, 2013

Semangat Yang Datang

Salam...
Harini saya ada temujanji di Hospital Serdang untuk check-up biasa jantungku. Anyway, seperti biasa klinik pakar adalah klinik yang paling ramai pesakit. So, nasib saya kurang baik, datang sebelum pukul 7, tapi akhirnya saya balik pukul 2 petang juga. Punyalah ingat boleh balik awal-awal. Tak kisah pasal cerita tu. Tapi saya telah mendapat inspirasi semasa berada di ruang tunggu Hospital Serdang.

Saya telah membawa 2 naskah majalah untuk saya isi masa lapang semasa menunggu tadi. 1 ialah majalah iSihat, dan 1 lagi majalah bulanan Shaklee. Yang mencetuskan inspirasi apabila saya membaca artikel dalam majalah Shaklee. Saya membaca kisah-kisah Star Achievers.. fuuuuu jeles you..... I want to be like them. Saya nak muncul dalam majalah Shaklee dalam ruangan Star Achievers. Really, I want it so bad.....

Memandangkan masa dah lewat... saya akan sambung cerita ini bila saya bangun tidur nanti ye....





















No comments:

Post a Comment